ENGLISH ENG ENGLISH
Kezdőlap/ Életrajzok

Életrajzok

LAVINIA TRIBIANI
Lavinia Tribiani művészi vizsgálódásának fókuszában az az emberi viselkedés és jellem áll, amely a transzcendens igazság felkutatásában összekovácsolja az emberiséget. Ipari formatervezést tanul a firenzei egyetemen, majd vizuális művészetekből szerzett diplomát Velencében 2008-ban.
2007 májusában a Lewis Baltz által kurált Osceno című kiállításban tűnt fel I Costumi dell’Osceno című munkája a velencei Jarach galériában.
2009-ben művészeti vezetőként irányította az eBamma elnevezésű projektet Dublinban, 2011-ben pedig Gaetano Pesce műtermében dolgozott New Yorkban, ahol Stefan Sagmeisterrel is kapcsolatban került.
2012-ben második helyezett lett a nemzeti „Riecit città delle acque” találkozón, s ugyanezen év augusztusában részt vett a Sanofi nyílt napján egy helyben készített műtárggyal, amely a vállalat tulajdonába került.
2013-ban, első önálló kiállításának alkalmából a Machina Galéria bemutatta O-fos című fényszobrát és Multas per gentes című installációját az Officine of Fondazione Varrone-ben Rieti városában.
2014 márciusában Love című videóját sugározta a RAI közszolgálati televízió.
2014 áprilisában leleplezte egy utazó fotográfiai projekt, a monumentolaquila első szakaszát, melyet Bakonyi Zsuzsa fotóművésszel készített Abruzzi város művészeti, történeti és kulturális örökségének felügyeletéért felelős tanácsával együttműködésben.
2014 májusában nyílt la donna l’arte la danza, la famiglia la bibbia le origini, ieri come oggi come domani címmel kiállítása a rieti S.Giovenale templom dísztermében.
Jelenleg Párizsban él és dolgozik a nemzetközileg elismert művész, Françoise Lamore asszisztenseként.
http://www.laviniatribiani.com/

BAKONYI ZSUZSA
“A művész szerepére úgy gondolok, mint egy társadalmi katalizátor. A művészetnek alapvetően összekötnie kell és gyógyítania. Az elszakadt, töredezett, vagy hiányos identitás/viszonyok érdekelnek, egyéni és kollektív szinten, és ezekre próbálok választ vagy legalábbis kérdést adni.
Nagyon érdekel, hogy mennyire lehet intenzív az alany és a néző viszonya az alkotásommal. Mennyire akarnak részeseivé válni a teremtésnek? Mennyire tudom őket bevonni? Közben én hogyan alakulok át? Mennyire határozza meg a médium az alkotásom? Nem én teremtek, hanem közösen van egy tér, amit együtt definiálunk, és ez egy dinamikusan alakuló viszony. Egy párbeszéd. Az egyik fő kérdés a kontroll: mennyire lehet, mennyire kell, mennyire akarom egyáltalán a létrejövő képet és a flow-t én meghatározni?”
A Budapest Corvinus Egyetemen végzett 2009-ben, és körülbelül ekkor döntötte el, hogy művészeti pályára lép, amihez főleg autodidakta módon kereste a tudást.  Járt a Szellemkép Szabadiskolába, illetve Csoszó Gabriella Fotózás és Aktivizmus kurzusára.
2012-ben nyert felvétel Fiatalok Fotóművészeti Stúdiójába, 2013-2015 között a szervezet vezetőségi bizottságának tagja
2014. március az Átlátás programban, mint kiválasztott alkotó állított ki (Under Construction @Stúdió Galéria).
Ugyanebben az  évben valósította meg Pályi Zsófiával közösen a “Külhon – Magyarok New Yorkban” projektet, aminek a kiállítása és könyvbemutatója is a Capa Központban volt.
2014 novemberében pedig a nemzetközi MOVE W I T H (OUT) nomád projektnek volt a budapesti együttműködő művésze egy egynapos városi  live art intervention keretében.
http://www.cargocollectivecom/bakonyizsuzsa